Frantic Franko DEMO Verfugbar!

Der Anlaufpunkt für alle, die selbst ein Adventure programmieren wollen.
Antworten
Igor Hardy
Komplettlösungsnutzer
Komplettlösungsnutzer
Beiträge: 11
Registriert: 18.06.2009, 22:33

Frantic Franko DEMO Verfugbar!

Beitrag von Igor Hardy »

Hallo Leute,

Ich wollte fragen, ob jemand in ein bisschen Beta-Testing fur mein Spiel interesiert wurde? Na ja, es ist noch nicht eine Voll-Version sondern ein Demo, aber ein ganz langes Demo wurde ich sagen. Das Spiel ist in Englisch und ist uber ein Zwerg in einen Fantasy-Welt. Ein Paar Deutsche Worter sind in dem Spiel benutzt, weil die sprache funkzioniert wie Latain in Mittelalter in die Realitat des Spiels. Fur mehrere Informationen folg ihr den link zu dem Thread uber dem Spiel, das ich in dem Englischen AGS Forum gemacht habe.

EDIT: Ein Public Demo fur das Spiel ist heute erschienen. Es wurde toll sein wenn ich Eure Kommentare horen konnte.

Bild Bild

Bild Bild
Zuletzt geändert von Igor Hardy am 03.07.2009, 00:30, insgesamt 7-mal geändert.
Come and visit A Hardy Developer's Journal for a regular dose of adventure games' creation and appreciation
Benutzeravatar
Affenbauch
Komplettlösungsnutzer
Komplettlösungsnutzer
Beiträge: 13
Registriert: 15.06.2009, 23:07
Wohnort: Dortmund
Kontaktdaten:

Re: Frantic Franko: A Bergzwerg Gone Berserk

Beitrag von Affenbauch »

Hi Igor,

Of course I will test your adventure, if you also take a look at my testdemo. :wink:

Where can I download your adventure?

Monkey Island X Testdemo: Monkey Island X Testdemo

My game is in English.

Best regards,
Affenbauch
Igor Hardy
Komplettlösungsnutzer
Komplettlösungsnutzer
Beiträge: 11
Registriert: 18.06.2009, 22:33

Re: Frantic Franko: A Bergzwerg Gone Berserk

Beitrag von Igor Hardy »

Check your PM, Affenbauch.
Come and visit A Hardy Developer's Journal for a regular dose of adventure games' creation and appreciation
Benutzeravatar
Affenbauch
Komplettlösungsnutzer
Komplettlösungsnutzer
Beiträge: 13
Registriert: 15.06.2009, 23:07
Wohnort: Dortmund
Kontaktdaten:

Re: Frantic Franko: A Bergzwerg Gone Berserk

Beitrag von Affenbauch »

A nice game so far with a special sort of humor. ;)

I'd like to report the following:

- The axe is missing during the walk up animation.

- Maybe you could sharpen the outlines of your characters.
-->In some views a big improvement could be done with just a little effort.

- Some graphics for the inventory items are not easy to recognize.
--> You see something in your inventory, but you have no slight idea what it could be unless you place your mouse cursor over it. :mrgreen:

- I think, "Franko" doesn't really sound like a dwarf's name, but that's just my humble opinion.
(It strongly reminded me of the Spanish dictator :mrgreen: )

- The different action descriptions are pretty cool, especially the normal action "smell". :P
Igor Hardy
Komplettlösungsnutzer
Komplettlösungsnutzer
Beiträge: 11
Registriert: 18.06.2009, 22:33

Re: Frantic Franko: A Bergzwerg Gone Berserk

Beitrag von Igor Hardy »

Thanks for the comments, Affenbauch

The walk up and down cycles are still temp

About sharpening the outlines... No dice. I see a lot of things that could use an improvement, but there's just no time for that

Could you be more specific about which inventory items do you mean? (the "spitting" item is still a temp)

I'll get back to you about your own demo soon.
Come and visit A Hardy Developer's Journal for a regular dose of adventure games' creation and appreciation
Antworten