Endlich ist es soweit: die nächste offizielle ScummVM Version ist erschienen! Für diese Version gibt es viele Bugfixes und neu unterstützte Spiele. Hier die Änderungen gegenüber Version 0.2.0:
0.3.0b (2002-12-06) - fix major race condition resulting in extremely frequent crashes on MorphOS/PocketPC (supercedes unreleased 0.3.0 version)
0.3.0 (2002-12-01) - massive cleanup work for iMUSE. Sam and Max music now plays correctly - many bugfixes for Zak256, + sound and music support - music support for Simon the Sorcerer on any platform with real MIDI - experimental support for Indy3 (VGA) - Indiana Jones + Last Crusade - completed support for Monkey1 VGA Floppy, The Dig - added akos16 implementation for The Dig and Full Throttle costumes - added digital iMUSE implementation for The Dig and Full Throttle music. - Loom CD speech+music syncronisation improved greatly - added midi-emulation via adlib, for platforms without sequencer support - code seperation of various engine parts into several libraries - several fixes to prevent Simon the Sorcerer crashing and hanging - hundreds of bugfixes for many other games - new SMUSH video engine, for Full Throttle and The Dig - new in-game GUI - launcher dialog
Für eine komplette Liste der unterstützten Spiele bitte hier nachschauen.
Mitteilungen im Verwendungszweck verlesen wir ab einer Höhe von 25 € gerne im Podcast. Bitte beachtet, dass wir leider keine steuerrechtlich anrechenbare Spendenquittungen ausstellen können.
Mit jedem Einkauf bei unseren Partnern unterstützt ihr die Arbeit des Adventure-Treff e.V.
1